Saturday, October 29, 2011

Zakupy

Dziś trochę nie typowo, nie zobaczycie żadnej mojej pracy, tylko rzeczy które wykorzystuje do ich wykonania.
Postawiłam sobie za cel, że będę miała 1000 wzorów serwetek do Decoupage narazie mam ich 20 :(. A oto dzisiejsze zdobycze.
 Do tego pędzelek gąbkowy i zwykły bardzo cienki. Z pędzelkami to ogóle nie samowita historia. Na zakupach byłam z rodzinką i nasz 14 miesięczny synek ko 20 minut stał przy pędzelkach i miział się nimi po buzi a my w tym czasie robiliśmy zakupy zerkając na niego. Na koniec ja też po miziałam się po buzi tymi pędzelkami i powiem wam ,że niektóre do makijażu nie są tak przyjemne. Oczywiście synek dostał jeden z nich .
styropiany do ćwiczenia Decoupage i plastikowa bobka.


A tu rzeczy które misie spodobały ale nie mam jeszcze pomysłu na ich wykorzystanie. Ale te spinacze z aniołkami i skrzydełkami tak mnie zauroczyły. Musiałam je kupić. Biała farba do malowania twarzy na święto Halloween.

Mam zamiar wykorzystać je w projektach florystycznych.

Jeszcze stempelek z aniołkami.

To by było na tyle i pozdrawiam was aniołki :D . Jak anielsko to anielsko.




1 comment:

  1. Nie mogę się doczekać co z tego wszystkiego zrobisz.Aniołki przecudne ( A mówi, żebyś uważała żeby Ci nie odfrunęły z praniem)Papier z nutkami cudny! Czekam z niecierpliwością!

    ReplyDelete